Tuesday, August 24, 2010

S A B A R

Assalamualaikum..

Sebelum mata jauh melayang, baik lah kejap P.dc pun layankan rentak jari jemari ni.

Hehehe. kepada yang berkenaan, maaf ye izinkan beta mencurik sedikit masa emas yang ada ni untuk bermanja dgn si dinding comot. ;)

Esok kelas pukul 8 pagi. Alaai. masih sangat awal ni kot pukul 1 pagi nak tido dah. Keh3.. So marilah kita semua berfoya-foya sebentar dengan nota-nota cinta yang ada ni oke.

Xtau pun sebenarnya nk bermadah pujangga apa malam-malam camni. Nak mengadu nasib. Haii labu, rilexlah! Masih ada time yg banyak untuk perbaiki apa yang kurang.

Masih ada ruang untuk mengisi ape yang terluang.
Masih wujud peluang untuk memiliki apa yang terbuang.

"O.o"


Kesimpulan? Mari berusaha ! sambil teruskan tersenyum. Jangan dibuang sedikit senyuman hanya kerana sedikit 'gurauan kasar' dari pihak-pihak yang terbabit. :)thanx peeps!

Gila! A Big salutation kat hadirin yang wujud dengan niat untuk mencatas kejayaan orang lain. ;p hihihihi.. anyhow is it happen, i wish guys we will endure our scrol with a huge of smile. n Say Cheese....:)))))


Baiklah, marilah semua tido dan sebelum melelapkan mata, kita berdoa moga esok hari masih ada dan masih wujud ruang untuk mencari kekurangan diri.

Lailan Saleemm~~

Nota kaki: Ini adalah nota bertaip yg tidak memerlukan eksperesi wajah bagi menzahirkan amukan emosi yang wujud. P.dc membaca ia dengan penuh SENYUMAN. oleh itu bersedekahlah anada semua dengan cara yang paling mudah. SENYUM.;)

No comments:

Post a Comment