Tuesday, September 13, 2011

MOURN

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.


Al-Fatihah buat arwah, Mohd Aizat bin Razak.
Moga dicucuri rahmat ke atas roh si mati dan moga Allah menempatkannya di kalangan orang-orang yang beriman.


Mungkin dulu-dulu kita pernah mengukir kenangan bersama. Sekelas bersama. Satu taman bersama. Satu van bersama. Sekolah agama bersama. Dan mungkin banyak lagi kebetulan-kebetulan kita bersama merapatkan ukhwah bersama.


Tapi kini, tiada lagi...


Bila masa, masing-masing menginjak dewasa.
Masing-masing semakin sibuk dengan urusan dunia.
Kita semakin jarang untuk bertegur sapa. Namun masih ada segugus senyuman bila bertemu.


Allah lebih sayang kan awak.
Mungkin ini adalah perjanjian antara hambaNya dengan Pencipta.

Ijat, kami semua sebagai kawan sangat terasa dengan kehilangan awak. semoga awak tenang di sana.
Amin ya Rabbal ala min.


# Kad raya versi kanak-kanak awak dan ayat-ayat comel  bila awak luah kan perasaan awak kat saya, insha Allah balik nanti saya cari sampai jumpa. Kalau awak ada lagi mesti awak malu kan bila saya usik kenangan kad raya tu. ;) Tapi itu waktu kecil-kecil. Kenangan kecil itu lah memori yang ada bersama awak, kawan !

Sesungguhnya Allah mengetahui apa yang tersembunyi di langit dan di bumi.

p/s : saya sedang berkabung.
Terima kasih ibu ada di sisi saya.

Saya sayang ibu juta-juta !

No comments:

Post a Comment