Monday, September 12, 2011

MATURED

Assalamualaikum..salam sejahtera.


Saya mungkin manusia yang kurang matang dalam tindakan.
Juga kurang matang dalam kata-kata.
Terpulang lah untuk menilai siapa pun saya. Sebab sesungguhnya memang saya sedar saya manusia yang serba kekurangan.


Dan saya akan terus berusaha untuk melebihkan berfikir sebelum bertindak.
Kan ke bagus macam tu. ;p

Semoga benda yang baik terus menjadi baik.
Dan semoga benda yang tak baik, boleh ditolak tepi. Jauh-jauh sampaikan tak boleh dikesan dah.

Kepada semua manusia yang mengenali saya yang pernah saya sakitkan hatinya sama ada saya sedar atau di luar sedar. Saya mohon maaf dan mohon agar hidup kalian dipermudahkan hendaknya.

Untuk ibu dan ayah. Maaf untuk semuanya. Anda berdua memang sesungguhnya ibu bapa yang terbaik dalam dunia. ! *nerd word
This your young lady, is very proud if i seen there was a cheesy smiley at urs faces.
IT HEAVEN.!
Sungguh, saya janji untuk ibu ayah semuanya untuk anda berdua.

# There is no word to describe how i love u two.



Dan untuk kakak-kakak.

Hey u girls ! I never seen if others have akin the best sister i ever had. -.-"
Yes admit damn it. hahah...
Lots of thingy we fought for. Lots of thingy i mubbling back both of u.
And lots of thingy i smash back you word along, angah. ;( i am sorry.

Without you both. haihh... i dont have the happiness like i had today.
I might looser infront of u girls, but i am winner infront of ibu ayah. ;p * evil laughing.   Hahah.ok jests only kakak!

#No doubt, i love you too kakak !;)

My only man.
Haihh... malu lah nak tulis panjang-panjang kan.
important too in my life !

ok alls, bye and good night !


Again,
Ibu & Ayah.
Lots of love for you both~

No comments:

Post a Comment