Wednesday, April 27, 2011

Malam dah ni..

Assalamualaikum dan selamat malam .. * entry ditekan jam 3.01 am

Time tangan rajin nak menekan, mula lah semuanya jadi laju. Mana tak laju. Bila rasa bersalah ha mula lah tak sedap jiwa. Silap-silap boleh la meracau kan. Hee..;)


Terus saja lah ke titik.


Saya tau kadang-kadang saya selfish. Kan? Haa.. Tengok, senyap baca tak cakap apa-apa memang nak jawabkan ‘YE, KAU MEMANG SELFISH SAYANG! ‘ elehh... tak kesah pun lah. -.-“


Bila saya ada kerja, memang kepala saya akan jadik kejap je short. ! Terus je mengadap kerja nak selesaikan tanpa fikirkan hal lain-lain. Tak kesah apa pun yang melintang. Apa pun yang membujur. MAAF nak, mak cik tengah sibuk. Tak dapat nak melayan kerenah dan kehendak anak semua.


Tapi, saya kan manusia. Bukan lah alien yang dijadi kan dari Planet Nabula tu. Tak. Saya manusia. Ada hati lagi siap pakej dengan perasaan kan? Dah tu. Saya tau ada juga lah kadang-kadang ada orang yang kuciwa dan berulamkan jantung dengan perangai saya. Dan kadang-kadang jugak mesti kurang puas hati dengan sikap SELFISH saya. Tak de perkataan lain yang sesuai. Hanya reti minta MAAF. MAAF. MAAF. MAAF. Nak buat macam mana, dah kat sekolah dulu pun ajar kan, perkataan yang paling mudah kalau buat salah minta MAAF.


Like i had told already, the most cheapest n reasonable word all person able to say it is : SORRY! *)


Saya bukan Nabi.
Saya juga bukan dari kalangan manusia yang tinggi sifat timbang rasanya.
Saya pun tak lah sangat berbudi bahasa.
Saya juga *lagi sekali. Tak pandai untuk memujuk.


Ha’ah ni lah saya. Jujur ini saya. ! Maaf awak, kalau malam ni awak kurang gemar dan naik marah dengan perangai saya. Saya tau. Nak minta MAAF, tapi saya tak reti nak cakap depan-depan. ¬¬¬-.-” (Saya tak ego eh . tak tak tak. Cuma takut je kalau angin awak tak baik lagi. Saya minta MAAF!

nah ni utk awakkkk!




ehhh jap ! jangan cakap banyak aaaa.. lama dah saya awet kan dia. 4 sem kan? HAHAHA... sebab awak yang bagi. TERIMA KASIH daun keladi, nanti esok saya nak lagi.

Good Nite.!
I miss u Bondaaaa~

3.35 am

No comments:

Post a Comment