Monday, January 25, 2010

Insan ini insan hina.

Salam semua..

*Tulisan ini adalah catatan dari computer dan tidak memerlukan tanda tangan*

Menjadi persoalan? Baiklah. Baiklah. Wahai seluruh rakyat semua, sini lah dengar beta nk bertitah: Agak menjadi polimik dalam entry sebelum ini. Ya! Adalah satu di antara yang banyak menjadi pilihan. Uhhh~

Seperti yang diketahui, tulisan tidak menzahirkan perasaan. Namun ia terpulang kepada pembaca untuk menilai dan merasai perasaan si penulis. Dalam kata menyusun bicara, dalam perbuatan menyusun langkah. Ada perkataan mungkin tanpa diniat mengguris perasaan. Maaf semua atas khilaf diri yang hina. Sebaik-baik manusia adalah manusia yang mengakui kesalahan diri. Dan jangan menjadi munafik. Kalau sekali berjanji jangan berkali-kali mungkiri.

Untuk pengetahuan semua:

Jika ada mana-mana pihak yang terasa hati akan dengan tulisan yang telah terlakar. MAAF. Blog ini di bina atas tuntutan peribadi si penulis. Maka, jika terkena pada mana-mana pihak. MAAF juga. Lagi sekali di ingatkan, tulisan tidak menggambarkan dan menzahirkan intonasi. Sekadar perasaan yang terluka di coretkan atas dinding yang terbina.

Dalihan untuk menghibur hati ibarat menabur janji atas coretan pantai. Sekali bah, semua nya berubah.

Ya, entry kali ini agak formal. Habblun Min Allah wa Hablun Min Nas. Diam adalah pengawal paling waspada. Let it go. Buangkan semua. Ya, saksi yang mendengar saksi yang mengetahui. Dia. Hanya Dia.
Kuatkan aku Ya Allah…

“More arguments you win, the more fewer friends u will”

No comments:

Post a Comment