Friday, January 29, 2010

Assalamualaikum si dinding comot…

Uhh~ penat3#.. Fiqh Munakahat asgmnt dah siap. Tapi untuk presentationnya masih lagi belum di usik. N so far, untuk Undang-undang Jenayah alhamdullilah kuiz td dah selesai juga. Ngee~ Seronok sebab dapat bawa buku masuk. ;p Yang dah selesai juga bagi subjek akidah..Lega dan lapang..

xperlu nak semak-semak kan otak tertekan. Yelah kan, yang mana yang nak didahulukan. Yang mana yang nak dilewatkan. Itu semua kena post kat memo board ok. Nex to hadis project! Yuhuuu~ don’t u dare to change my mood hah!;)) Lega rasenya.. Siap sudah.

Ini sekarang baru sudah berbincang dengan senior.

Kes Soon Singh. Tabik pada kawan-kawan yang dapat selesaikan masalah ini dengan mudah. Kertas penghakiman hampir 2 terkoyak dua. Namun berbekalkan semangat “Ijtihadu wa lal Taksal” mata yang mengantuk terpaksa digagahkan. Buka sebesar2 nya dan sebulat2 nya. Hehehe..

Sedikit yang difahami mengenai kes ini:

Rupa-rupanya tak lah susah sangat. Yang perlu difahami adakah perayu bersetuju dengan penghakiman yang diputuskan mahkamah? Dan mengapa mahkamah memutuskan untuk menerima Kes Soon Singh ini adalah tepat dan munasabah..;)) Itu sahaja. Hujah? Cari sendiri…;p

Masa untuk tidur!

Selamat malam dinding..
`akan dtg.

No comments:

Post a Comment