Monday, July 20, 2009

::Saya yg Keletihan::


haish...sgt penat..terkejar2 dari libry ke sana sini..lalu saja m gagahkan diri singgah ke makmal komputer yg serba canggih ni..heheh...ape nk bwt lg ek pasni..rasenye carik mkn kemudian siap2 kan diri untuk ke klas yg seterusnya kul 2 ptg jp lagi..aiyak... sampai la ke kul 6 kng..Malam lagi..Sesungguhnya masa untuk membenih telah tiba.Oleh itu jgn merungut untuk merasai kemanisannya pada masa akn dtg.. nGEE~
Sebenarnya dtg ke sini pun sbb mcrk bahan assgmnt smbil2 mngetuk papan keyboard ni..sambil2 tu lah jugak mengambil kesempatan yg ada..hahaha..inilah kehidupan.untuk berjaya bkn mudah..apa yg ada depan mata kt jadikkan sebagai salah satu turning point.ala2 untuk survive kat dlm hutan haa apa yg ada tu yg kt mkn. (^^,) So..alkisahnya cmni lah..mgu dpn nk kne submit dah ayahanda Ustat Zul punya asgmnt. Sahih Bukhari pulak tu..mana la nk dicariknya. Pg ke libry..mmg bnyk.Tapi, SEMUA RUJUKAN DLM ARAB. Sungguh bahasa Al-Quran tu kan bahasa mulia. Kalau xmaster mcm mne nk teruskan hidup nih..alahai..terpaksa la crk guru untuk mngtranslate kannya.
Nsb bk dah ada seseorang dlm fikiran untuk bantu.Ok lah masa untuk mngundur diri. Kalau ada masa yg terluang lagi ada la post baru akn muncul.Heheh.. Salam 5 semanis iman..

No comments:

Post a Comment