Saturday, February 26, 2011

dawn is yawn.

assalamualaikum..


sebelum saya perlu ke sana esok dan merealease kan tensyen puas2. saya perlu lah harus siapkan sikit bacaan kes ni okeyyy.. tapi sorg2 saja lahh! tiada siapa mau teman meh. kenapa kah? biasa la kot kalau hidup single mingle ni kan. sob sob sob.. sabar sajalah limah.;) (kalau ada anak toke minyak yang datang pinang kau terima saja sambil senyum2 kambing ye! sbb pasni xya berendam air mata peruk kan hati kau yg selalu nak terkecik-kecik tu)hahahha..

okey-okey kembali serius nih. saje tgn menaip hilangkan kuciwa hilangkan segala bagai rase yg bersarang. persetankan semua nya! (wah bahasa agak kejam sikit kan) huahuahua..

baiklah. announcement ni! mokcik mokcik pokcik pokcik semua mari sini semua saya si wanita dan gadis melayu terakhir ni mahu bagi job baik pada makcik pokcik semua!hahaha.. kalau rasa ada anak dara yang mau kawin, meh saya kasik kan tolong adjust jodoh untuk anak anda! ye begini. saya ada sorang kawan. beliau sangat baik sangat-sangat okey.. meletup 5 bintang punya lah sifat terpuji yang dia ada! tambah muka pulak mokcik pokcik jangan risau sangat. comfirm dapat cucu comel-comel belaka. so boleh sini saya tolong kasik edar kan borang. heheh.. msti tnya-tnya dan sambil garu kepala kan kan kan. apa kejadah la si pateha ni nk adjust kan kawan kau tu pada anak ktorang? ye laaa... org yang baik haruslah jodoh baikk jugak mokcik oi oi!

hmm. alkisah nnti lah sampai si tu dulu.. saya perlu sambung layan hati ni. eh layan hati ke? silap-silap. perlu sambung study KOT. ngeh3.. selamat malam semua. kembali jumpa bila saya ni free2 ye!

/ saya perlukan dia. tapi buat masa ni. biarlah semua berjalan sendiri. if fix is become more worst, then till i just wait. gud nite babe.

*1.47am.

No comments:

Post a Comment